
اینجا تهران ، تجمع ایران است . اینجا مردم از برف همراه شیره تغزیه می کنند ، اینجا روزهای بارانی کیسه بر سر همدیگر می گذارند ، اینجا آدمهای کرواتی پولدارند ، اینجا کت همرنگ شلوارش نیست ، اینجا هر مایع ظرفشویی ریکاست ، هر پودر رختشویی تاید و هر چسب مایع اوهو است ، اینجا مردی کنار پارکومتر پول می گیرد ، اینجا جیمز هتفیلد شیطان پرست و راک شکنجه نوین است ، اینجا سریال همان فیلم خودمان است ، اینجا کافی شاپها جلوی نامهای طولانی مینویسند ( هات چاکلت ) ، اینجا تینیجرها منتظر ولنتاین و برخی منتظر ولنتایم هستند ، در اینجا جوانان در هنگام آغاز سال میلادی کریسمس را به هم تبریک می گویند ، اینجا شهر سنت است که گوشه اش یک گرافیتی کشیده اند...
1 comments:
آخر نفهمیدم در اینجا هر آیفونی اف اف است یا هر اف افی آیفون؟
ولنتــــــــــــــــــــــایم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! وای مدتها بود اینقدر نخندیده بودم ، عجب راست گفتی
راستی در اینجا هر پسر گوشواره به گوش "اوا خواهر" به حساب می آید
Post a Comment