
گاهی تصمیم می گیرید با هر چیز و هر فرد سازگار باشید ، تصمیم می گیرید که چشم پوشی کنید و فراموش کنید که چه چیزهایی را فراموش کرده اند ، لبخند بر روی لبانتان باقی می ماند و احترام قائل می شوید ، اما گاها طرف مقابل شما اینگونه نیست و یا نمی خواهد و شاید دوست دارد نباشد. بعد از مدتی به خودتان می گویید " ای بابا... " و آن لحظه است که احساس می کنید طرف مقابل شما کمی نیاز به درک عمیقتری از وجودتان دارد.
0 comments:
Post a Comment