
مدتی پیش به این فکر می کردم که چرا به ما خردادی ها می گویند 2 زنه ، به این فکر کردم که چه عاملی مرا مجبور به دوبار ازدواج می کند ، به این نتیجه رسیدم که یک همسر انتخاب می کنم که شامل زیباییهای ظاهری و همسر دیگر از نظر درک در سطح بالایی باشد . و حالا دیگر خیالم از این بابت راحت است که اگر فردی در جایی به این نکته اشاره کرد ، می توانم در جوابش پاسخی قانع کننده بدهم اما نمی دانم چطور می توان دو همسر داشت و شاید اصلا یکی هم...
2 comments:
منم خردادیم و همیشه بهم میگن "یک حرمسرا زن" که البته تا حدودی درست هم هست
راستی چرا شما اعتقاد دارید نمی شود هم زیبا بود هم درک بالایی داشت؟
و جست و جوی وسط کله ات برای یافتن دو دانه فرق سر جهت اثبات این مدعا
Post a Comment