
همه مثل هم نیستند ، قبول دارم اما می توانند با هم به مسایل مشترکی برسند ، من شما را نمی کشم و شما هم لطفا مرا نکشید . من ارزشهای شما را برای خود برنمی دارم و لطفا شما نیز این کار را نکنید. اگر غیر از این شود جنگ راه می افتد ، زندگی من عوض می شود ، زندگی شما هم همینطور. ممکن است به پول و قدرت زیاد دست پیدا کنید و من زیر دست شما شوم . ممکن است ثروتمند و بی رحم ترین شوید ، ممکن است آدم و انسانهای زیادی را بکشید که هر کدام یک زندگی ، روحیه و دنیای متفاوت مخصوص خود دارند . ممکن است عقل خود را با جنون معامله و بخواهید همه چیز را خراب کنید ، این اتفاق می افتد اگر قولتان را فراموش کنید ، اما لحظه ای که می خواهید من را بکشید یادتان باشد که " شما روی زمین من هم ایستاده اید "...
1 comments:
چه اهمیت دارد گاه اگر میرویند قول های سمی.من پیش تر ها هم گفته بودم که این عکس شاهکاره و بی نقص.
Post a Comment