Saturday, December 27, 2008

خانم خوش

به مدتی طولانی با یک خانم به دلایلی صحبت و تعامل داشتم و ار قضا ایشان هم از جمله خانم های خوش خر جامعه پوشاک بودند و از نوعی عطر خاص استفاده می کردند ، خب تا اینجا همه چیز عادی بود اما بعد از مدتی بنده با ایشان دیگر برخوردی نداشتم اما هر خانمی که از کنارم رد می شد برایم یک فاکتور بویایی آشنا داشت و بنده فکر می کردم که ایشان بوده ، این قضیه کمی بالاتر گرفت و کار به آقایان ، کودکان و بعد ها به رستوران و غیره کشید ، در حالیکه اشتباهی مرتکب نشده بودم ، و حالا هر روز صبح بعد از بستن کروات کج و کوله و پوشیدن کتی که نمی دانم کی و کجا یک تکه خاک رویش نشسته به سراغ ادکلنهایم می روم و دیگر زمانی بر سر انتخاب ادکلن نمی گذرد ، و همه بوی خانم خوش خر را می دهد و خب متشکرم از ایشان.

0 comments: