
چند روزی بود که ما دچار یک بحران شدیم ، دوربین من پایش را در یک کفش کرده بود که الا و بلا من یک زن می خواهم ، خب برای من چیزی در حدود یک شوک بود چون نمی دانستم دوربین ها هم مرد و زن دارند ، و در مرحله بعد نیز این عجیب بود که دوربین زن چه شکلی و کجاست؟ تا اینکه یک روز دوربین بنده به حالت عادی برگشت ، پرسیدم چطور شده که شما از خر شیطان پایین آمدی؟ گفت من از حالا به بعد زن گرفتم ... . . . نتیجه ای که از این خاظره گرفتم این بود که خودم را در بحث های شخصی اجسام دخیل نکرده و به دیگران نیز توصیه این امر را بفرمایم.
0 comments:
Post a Comment