Tuesday, December 30, 2008

گاهی اوقات - سه

شادی از بابت مشاهده دست ساخته خودتان همواره برقرار نیست ، شاید گاهی اوقات خودتان را راضی می کنید که این همان است که می خواستم و ته دلتان می گوید : " هیسسس .. " و معمولا همه صدای هیس را واضح تر از صدای لبخند تصنعی شما می شنوند ، پس بیاید با خودمان روراست باشیم ، بقیه به کنار ، با خودمان روراست باشیم خودش خیلی امیدوار کننده است ، متشکرم.

0 comments: