
خب ، در درجه اول یک ظرفشویی و در درجه دوم شاید فحش به بنده که دارم سعی میکنم با مفاهیم عمیق و عرفانی و پست مدرنیم و گاها فاشیسم شرقی و یا راشیتیسم مذهبی ذهن شما را با یک پارک نیمه سوخته ای که هنوز کار می کند یکی کنم... خب نه این کار را نمی کنم شما می توانید به روی خط متقاطع واقع در سمت راست ، بالا با فشردن پلاستیک سخت واقع بر شبه موش روی چوب چهار پایتان از این حادثه قریب الوقوع به یک حادثه غریب الوقوع جهش فرمایید. متشکرم
1 comments:
همیشه اولین و اخرین پست ها رو دوست داشتم
Post a Comment