Monday, October 12, 2009
قسمت اول
2 comments:
مرثا
said...
چرا افتادی حبس؟
Oct 12, 2009, 7:34:00 PM
Masii
said...
ینی چی ؟ ینی چـــــی ؟ خدا کنه اون چیزی که فک میکنم نباشه ..
Oct 13, 2009, 12:05:00 AM
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
چرا افتادی حبس؟
ینی چی ؟ ینی چـــــی ؟ خدا کنه اون چیزی که فک میکنم نباشه ..
Post a Comment