Saturday, October 10, 2009

سومین سایکو

عمدتا خوابم نمیاد، پس اگر پیش من باشی همیشه بالا سرت وایسادم.

2 comments:

مرثا said...

خم خوبه هم بد!!!!!

مرثا said...

منظور از خم، هم بود (: