Saturday, October 10, 2009
سومین سایکو
عمدتا خوابم
نمیاد
، پس اگر پیش من باشی
همیشه
بالا
سرت
وایسادم.
2 comments:
مرثا
said...
خم خوبه هم بد!!!!!
Oct 10, 2009, 8:21:00 PM
مرثا
said...
منظور از خم، هم بود (:
Oct 10, 2009, 8:22:00 PM
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
خم خوبه هم بد!!!!!
منظور از خم، هم بود (:
Post a Comment