Monday, August 10, 2009

نقطه عطف

سلام ، بنده از شما درخواستی داشتم که البته این یک درخواست معمول نیست چرا که شما نیز برای درخواست من گزینه های ایده آلی را داشتید و من هم از آنجایی که به هنر اعتقاد راسخ داشته و شما را به عنوان یک اتفاق نادر می پندارم ، نقطه عطفی را در زندگی شما ایجاد خواهم کرد که البته این مساله بستگی به پاسخ شما دارد که لطفا بی عجله و به دور از تعصبات پاسخ بدهید ، خانم خوش اندام محترم و زیبا ، آیا مدلی برای طراحی بنده میشوید؟

5 comments:

Anonymous said...

امیدوارم شانس تو مثل شانس من نباشه،
زمانی که به یک آقای خوش اندام محترم و نایس
گفتم مدل می خوام و یک کریه المنظر رو بهم پیشنهاد داد ...
:)) تا دو روز می خندیدم...

neda mone said...

چقد پول میدی!!؟

Anonymous said...

نه مثکه پست زدن جواب میده!! :-"
من برم یه پست این شکلی بزنم واسه خودم ...

select network said...

خب این سوال پیش میاد که ایا محترم هم از دلایل لازم و کافی برای طرح شدن است؟

neda mone said...

Nah, jus kiddin'