همسرم
نه به خاطر اینکه نور اذیتم می کند و نه به دلیل علاقه ذاتی ام به رنگ سیاه ، هیچ ربطی هم به بی خوابی های مداومم ندارد ، فکر این را هم نکن که به خاطر کم حرفی همیشگی ام هست ، نه...به خاطر هیچ کدام... فقط به خاطر برعکس خوابیدنت ، به خاطر نادیده گرفتن موانعت ، دوستت دارم... همسرم
2 comments:
اَ تو این صفحه ی شناسنامت هنوز خالیه؟! :دی
هی تو هم بیا بازی اگه دوس داری، اگه این جا به هم نمی ریزه
Post a Comment