Saturday, September 12, 2009

همسرم

نه به خاطر اینکه نور اذیتم می کند و نه به دلیل علاقه ذاتی ام به رنگ سیاه ، هیچ ربطی هم به بی خوابی های مداومم ندارد ، فکر این را هم نکن که به خاطر کم حرفی همیشگی ام هست ، نه...به خاطر هیچ کدام... فقط به خاطر برعکس خوابیدنت ، به خاطر نادیده گرفتن موانعت ، دوستت دارم... همسرم

2 comments:

Anonymous said...

اَ تو این صفحه ی شناسنامت هنوز خالیه؟! :دی

neda mone said...

هی تو هم بیا بازی اگه دوس داری، اگه این جا به هم نمی ریزه