Tuesday, September 22, 2009

من چه هستم؟ - شش

تکرار حسی تازه ، ناقص ، نا ایده آل اما قابل احترام ، پر از احساس و من بیرحم ، تا کجا؟ نمی دانم ... چرا؟ نپرس ... خسته تر از اینکه جواب بدهم ، فقط نباش تا باشم ، این تنازع است ، تنازع بقای من ، می دانم پایدار نمی ماند قانونم ، نگو ، اما آن روز ، روز مرگ من است و تو سوت زنان شکارت را به سیخ روی آتش می کشی ... ولی تو که سوت زدن بلد نبودی ... همانند ، او و...

4 comments:

Anonymous said...

احساست رو از کجا خریدی؟! اتصالی داره ببر عوضش کنن خب! :دی

select network said...

زنده بودن كه خود- منازعه -است.

select network said...

اما قابل احترم..

گندم تلخ said...

مهم صداقت داشتنت با خود است
که دیدم در متونت
داری