Sunday, September 27, 2009

دیوانه

خدافظ ، دیوونه ، مرسی ... اینها به ترتیب بیشترین واژه هایی هستند که در تمام عمرم مخاطبشان بودم ؛ البته نامم هم زیاد شنیدم که خب مهم نیست ؛ مهم این است که دسته کم نود و شش درصد کسانی که مرا میشناسند ، دیوانه خطابم کرده اند ، که... خب البته تقریبا اشتباه نکردند ولی کاش جدی تر به این صفت فکر می کردند و آن زمان بود که آنها کاملا اشتباه نمی کردند .

3 comments:

Anonymous said...

خب شاید صدا زدنت به اسم دیوونه به مراتب راحت تر از تلفظ کردن "ف" و "ز" هستش! :دی

neda mone said...

maybe you're crazy but so are they

مرثا said...

سلام مرسی از کامنتهایی که می ذاری. راستی خودت احساست چیه؟ خوشحالی که دیوونه صدات می کنن یا نه؟ در مورد جمع و جور بودن وبلاگم هم میشه بیشتر توضیح بدی؟