خدافظ ، دیوونه ، مرسی ... اینها به ترتیب بیشترین واژه هایی هستند که در تمام عمرم مخاطبشان بودم ؛ البته نامم هم زیاد شنیدم که خب مهم نیست ؛ مهم این است که دسته کم نود و شش درصد کسانی که مرا میشناسند ، دیوانه خطابم کرده اند ، که... خب البته تقریبا اشتباه نکردند ولی کاش جدی تر به این صفت فکر می کردند و آن زمان بود که آنها کاملا اشتباه نمی کردند .
3 comments:
خب شاید صدا زدنت به اسم دیوونه به مراتب راحت تر از تلفظ کردن "ف" و "ز" هستش! :دی
maybe you're crazy but so are they
سلام مرسی از کامنتهایی که می ذاری. راستی خودت احساست چیه؟ خوشحالی که دیوونه صدات می کنن یا نه؟ در مورد جمع و جور بودن وبلاگم هم میشه بیشتر توضیح بدی؟
Post a Comment