Thursday, July 15, 2010
لبه تیغ
برایم از خدایتان موفقیت بخواهید، روی لبه تیغ ایستادم...
2 comments:
Daily Poster said...
دیدی برگشتی دیدی دیدی دیدی! هورا
Jul 16, 2010, 1:32:00 PM
سپید
said...
حتما
Jul 17, 2010, 12:23:00 AM
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
دیدی برگشتی دیدی دیدی دیدی! هورا
حتما
Post a Comment