خب،...
گمان می کنم پس از بازگشت نیاز به خوش آمد گویی باشد، چرا بازگشتم؟ به خاطر تولد فرشته محافظم و آغوش گرم بالهای سپید او. البته این به معنی بازگشت همانند قبل نیست، بلکه به معنی بازگشتی قدرتمند تر از پیش است. دست بی هنر تغییراتی خواهد کرد، چند بخش اضافه و کم که به مرور معرفی می شوند. تا الان هیچ چیزی در این بلاگ خارج از خلق من نبوده، کمی از این سنت فاصله می گیرم. سعی دارم دامنه ترشحات مغزم را وسعت ببخشم و همچنین از نظر هنری کاملا رها و باز عمل کنم. خوانندگان قدیمی به حتم دیگر سری به این اطراف نمی زنند، اما به خوانندگان جدید سلام عرض می کنم. تصاویر بلاگ متاسفانه به طور تقریبا کامل مسدود شده، همانطور که به فیس بوک سر می زنید به اینجا بیایید. شنیدن را دوست دارم اما ناچارا اینجا شنیده ها را می خوانم، پس شما هم خواندنی عمل کنید، با تشکر ، بی هنر تمدید شده...
2 comments:
خوش اومدی
امیدوارم این دفعه بمونی،همیشه قدرتمند
Post a Comment