Monday, July 12, 2010
آنور آبها
داشتم فکر می کردم که اگر روزی راهی آنور آبها شوم، برخورد اجانب با بنده چگونه است... و بلعکس البته!
2 comments:
مرثا
said...
مطمئنم اونا هم دوست دارن
Jul 12, 2010, 10:43:00 AM
یک مالیخولیایی
said...
آن ور آبها خوب است،اجانب هم خوبن،از این ور آبها هم بهتر
Jul 13, 2010, 3:26:00 PM
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
مطمئنم اونا هم دوست دارن
آن ور آبها خوب است،اجانب هم خوبن،از این ور آبها هم بهتر
Post a Comment