Monday, July 12, 2010

آنور آبها

داشتم فکر می کردم که اگر روزی راهی آنور آبها شوم، برخورد اجانب با بنده چگونه است... و بلعکس البته!

2 comments:

مرثا said...

مطمئنم اونا هم دوست دارن

یک مالیخولیایی said...

آن ور آبها خوب است،اجانب هم خوبن،از این ور آبها هم بهتر