Tuesday, July 14, 2009

زندم

من زندم هنوز ، اگر اهمیتی داشته باشه برات... اگر هنوز دوستم داری یا موقع خواب فکر می کنی بهم. شاید بهت بر بخوره که نفس تو رو هم می کشم ، اما زندم ، اما نه فقط زنده ، دیگه حسابی هار شدم... آروم شدم که پاشم وایسم ، نیشت بسته میشه که من لبخند بزنم... یادته یه نقاب داشتم و یه قلم؟ الان یه عینک آفتابی دارم و یه لیوان پر از قلم ، ازم بدت میاد نه؟ میگی هنوزم که روم زیاده؟ میدونم که هیچوقت غرورت نمیذاره منو بفهمی ، اما ، به هر حال ، من دوست دارم فعلا...

1 comments:

select network said...

چیزی جز یه تعهد جغرافیایی نیست اما-آره-فعلا