Sunday, May 24, 2009

سیاست


فقط یک نکته ، دقت کنید...
یک کبوتر آزاد است ،
در قفس می اندازمش ،
یک هفته بعد آزادش می کنم ،
حالا آزادی به او می چسبد.
و این سیاست است.

3 comments:

نغمه said...

آزادی آزادی است!

select network said...

و کبوتر با قفس واکنش میدهد.

Iranian idiot said...

بو داشت!
از اين بوي چوب كاج كلبه هايي كه بالاي يه كوهه
و بقيهء مردم توي دهكدهء پايين كوه هستن!