Sunday, July 19, 2009

ما

برای انسانها همواره چیزهایی وجود دارد که مفهوم آن را نمی دانند ،
عده ای به آنها می گویند فلسفه وعده ای می گویند ناشناخته،
گروه اول را روشنفکر و گروه دوم را مردم می نامند...

1 comments:

select network said...

و روشنفکر همیشه نا ملموس برای مردم-مردمی که از روشن فکر پشه های جمع شده دور سرش در شب را میبینند-حالا وقت ور رفتن با معانیست