Thursday, August 05, 2010

...میخوام - یک


یه مسافرت دو نفره

3 comments:

مرثا said...

می خوام اما نمی تونم

یک مالیخولیایی said...

مسافرت کلا خوبه

پویا صفری said...

این هم جزئی از تلاش است
برای تازه شدن
نو شدن
تغییر
و آن بیداری...
این را نیز امتحان کن
شاید پیچ از این جهت باز شد...!